14 lut 2018

Pod lupą: ENVY MY EYES MASCARA MIYO


  • Firma: Miyo
  • Produkt: Envy My Eyes Mascara
  • Pojemność: 10ml;
  • Przydatność do użytku po otwarciu12M;
  • Od producenta: Odłóż zalotkę i daj się skusić na idealne podkręcenie rzęs bez jej użycia!
    Tusz doskonale podkręcający rzęsy, bez potrzeby używania zalotki. Jednocześnie pogrubia i podkręca gwarantując spektakularne spojrzenie. Substancje pielęgnacyjne zawarte w formule dbają o kondycję Twoich rzęs. 
  • Skład:  INGREDIENTS: AQUA, GLYCERYL STEARATE, STEARIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/ COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, CANDELILLA CERA/ EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, POLYVINYL ALCOHOL, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERYL HYDRO
    Dostępność: Można zamówić go bezpośrednio na stronie producenta - kliknij tutaj
  • Zapach: brak
  • Kolor: czarny
  • Spisywanie się tuszu:  Moje rzęsy z natury są krótkie i wielkich oczekiwań nie miałam co do tego tuszu, ogólnie preferuje szczoteczki takie zwykłe klasyczne z prosta "pałeczką" Tusz sam w sobie nie jest zły, rzęsy rzeczywiście pogrubia i w pewnym stopniu podkręca, niestety po drugiej warstwie zdarzy mu się skleić rzęsy, ale wystarczy je przeczesać i wracają do normalnego stanu. Wielkim plusem jej jest to, że się nie osypuje i nie robi tak zwanego oka pandy. Używam jej codziennie i jestem z niej zadowolona.

5 komentarzy:

  1. Mam ten tusz i mi się super sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię testować nowe tusze z chęcią go sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowanie ma, z chęcią go wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajną szczoteczkę ma ten tusz <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie udostepnilas zdjec przed i po uzyciu tuszu. Mialam kiedys jeden tusz z miyo. Robil na rzeskach cuda ❤
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz jest dla mnie wielką motywacją do dalszego blogowania ♥
♥ Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, bo zawsze zaglądam i odwdzięczam się także komentarzem, gdy mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję ♥
♥ Twój komentarz = uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Pozdrawiam cieplutko ! ♥