14 lut 2018

Pod lupą: LIP AMMO MIYO

  • Firma: Miyo
  • Produkt: Lip Ammo - pomadka
  • Pojemność: 5g;
  • Przydatność do użytku po otwarciu12M;
  • Od producenta: Ostra, szybka i precyzyjnie trafia w g(usta)
    Długotrwała pomadka dająca satynowo-matowe wykończenie w super modnych kolorach. Delikatne odcienie nude, dziewczęce róże, intensywne bordo i klasyczna czerwień pasują do każdego stylu.
  • Skład:RICINUS COMMUNIS SEED OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CANDELILLA CERA, OZOKERITE, OCTYLDODECANOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, CERA MICROCRISTALUNA, ETHYLHEXYL PALMITATE, OCTYL DODECYL STEAROYL STEARATE, HYDROGENATED COCONUT OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, TOCOPHERYL ACETATE, TOCOPHEROL, MAY CONTAIN (+/-): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), MICA, CI 77491 - 77492 – 7749 (IRON OXIDES), C1 15850 (RED 6), CI 15850 (RED 6 LAKE), C115850 (RED 7 LAKE), CI 45380 (RED 21), CI 45380 (RED 21 LAKE), C1 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45410 (RED 27LAKE), CI 75470 (CARMINE)
  • Dostępność: Można zamówić go bezpośrednio na stronie producenta - kliknij tutaj
  • Zapach: brak
  • Kolor: 07 ROME

  • Usta po nałożeniu pomadki i jej trwałość: Nie wysusza ust, daje przyjemne uczucie nawilżenia. Podczas nakładania jest bardzo miękka i trwała, po pewnym czasie po nałożeniu pomadka staje się matowa. Możemy także odcisnąć usta w chusteczkę jeśli zależy nam na natychmiastowym matowym efekcie. Z ust zjada się równomiernie, nie tworząc dziur.
    Pomadka MIYO została moim ulubieńcem miesiąca.  

6 komentarzy:

  1. Świetna pomadka! Sama ją mam i jest moją ulubioną

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny odcień pomadki! Mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam mieć te paletki

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę! Koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę pomadkę, i mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z jej trwałości! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz jest dla mnie wielką motywacją do dalszego blogowania ♥
♥ Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, bo zawsze zaglądam i odwdzięczam się także komentarzem, gdy mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję ♥
♥ Twój komentarz = uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Pozdrawiam cieplutko ! ♥