14 lut 2018

Pod lupą: CHEEKY BLUSH MIYO


  • Firma: Miyo
  • Produkt: CHEEKY BLUSH - róż na policzki 
  • Pojemność: 4,2g;
  • Przydatność do użytku po otwarciu12M;
  • Od producenta: Róż na policzki dodający Twoim policzkom dziewczęcej świeżości! Dzięki niemu Twoja skóra zawsze będzie prezentowała się zdrowo i niezwykle uroczo! 
  • Skład:INGREDIENTS: TALC, TITANIUM DIOXIDE, MICA, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, PARAFIN OIL, SORBITAN ISOSTEARATE, PHENOXYETHANOL & ETHYLHEXYLGLYCERIN [MAY CONTAIN/MOŻE ZAWIERAĆ (+/-):CI 77491, CI 45410, CI 15850, CI 77492, CI 77499, CI 77861, CI 77711, AL. OXIDE
    Dostępność: Można zamówić go bezpośrednio na stronie producenta - kliknij tutaj
  • Zapach: brak
  • Kolor: Love and orange


    • Podsumowanie: 
      -róż utrzymuje się cały dzień, aż do demakijażu 
      -łatwo się rozciera, nie tworzy plam,
      -prześliczny kolor
      -idealnie łączy się z podkładem,
      -subtelny, dziewczęcy efekt
      -tani, a dobry jakościowo
      Zazwyczaj nie używam róży, ale odkąd go mam to się z nim nie rozstaję i naprawdę go polecam.

    3 komentarze:

    1. Nigdy nie używałam róży ale ten wygląda genialnie i się na niego skuszę

      OdpowiedzUsuń
    2. Mam go i rzeczywiscie daje dziewczecy efekt

      OdpowiedzUsuń

    ♥ Każdy komentarz jest dla mnie wielką motywacją do dalszego blogowania ♥
    ♥ Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, bo zawsze zaglądam i odwdzięczam się także komentarzem, gdy mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję ♥
    ♥ Twój komentarz = uśmiech na mojej twarzy ♥
    ♥ Pozdrawiam cieplutko ! ♥