20 lut 2020

Pod lupą: FIVE POINTS PALETTE MIYO


  • Firma: Miyo
  • Produkt: Five Points Palette  <-- kliknij tutaj
  • Pojemność: 6,5g;
  • Przydatność do użytku po otwarciu12M;
  • Od producenta: Przybij piątkę! 5 x cień! 5 x kolor! 5 x styl! Paleta cieni do powiek składająca się z pięciu idealnie dopasowanych do siebie odcieni. Połącz różne kolory i stwórz subtelny makijaż na dzień lub intensywny makijaż wieczorowy. Bogactwo efektów w ramach tej samej palety.
  • Skład: TALC, MICA, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, POLYISOBUTENE, TITANIUM DIOXIDE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, KAOLIN, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, SORBITAN ISOSTEARATE, PETROLATUM, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, [MAY CONTAIN (+/-):MICA (AND) TITANUM DIOXIDE (AND) IRON OXIDES, CI 15580, CI 19140, CI 42090, CI 77891, CI 77499, CI 77491, CI 77492, CI 77288, CI 77289, CI 77007, CI 77742, CI 77510, CI 45380, CI 15850, CI 12085, CI 45410, SYNTHETIC SAPPHIRE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE (AND) TITANUM DIOXIDE]
    Dostępność: Można zamówić go bezpośrednio na stronie producenta - kliknij tutaj
  • Zapach: brak

  • Kolor: GO TO HELL CONSEQUENCES
  • Pigment i blendowanie: Cienie jak za taką cenę mają znakomitą pigmentację, kupując ją pieniążki nie zostaną wyrzucone w "błoto" i za to ręczę. Są suche, a pylenie i osypywanie jest bardzo minimalne. Blendowanie nie robi żadnego najmniejszego problemu, nie powstają dziury i plamy. Nawet dla początkujących powinna być idealna.
  • Trwałość: Cienie z użyciem bazy, o której pisałam niedawno utrzymują się rewelacyjnie, żadnego zastrzeżenia do trwałości nie mam. Wszystko utrzymuje się w takim miejscu jakim powinno być. Miyo posiada o wiele więcej gam kolorystycznych ich! Zdecydowanie ich firma jest moją jedną z ulubionych. Mam nadzieję, że będę mogła przetestować jakieś paletki  jak i resztę ich kosmetyków ponownie bo zdecydowanie warto!  

14 komentarzy:

  1. Idealne cienie dla mnie na 100% je kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowe odcienie, chyba musiałabym się najpierw nauczyć ich używać 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kolorystyka! Piękne makijaże można nimi stworzyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaiłam się ostatnio na ich zakup, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pigmentacja! *.* kolory w tej pierwszej paletce strasznie mi się podobają! no wyglądają fenomenalnie, zwłaszcza ten niebieski i jasny róż <3 znam markę Miyo, ale niestety nie miałam jeszcze okazji używać ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi błyszczącymi cieniami, ale pewnie na jakąś imprezę świetnie się przydadzą :D
    https://bykatherina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie mocno błyszczący fiolet-ostatni kolor, zupełnie w moim typie^^

    OdpowiedzUsuń
  8. druga paletka zdecydowanie w moim guście, śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowny ten niebieski cień, taka syrenka trochę. :D
    Miałam jakąś bardziej brązową paletkę właśnie tego typu, niestety gdzieś mi się zagubiła, a była naprawdę bardzo fajna, taka... idealna na co dzień. :D
    Pozdrawiam!
    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentują się na prawdę fajnie 😍 muszę wypróbować 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza paletka jest idealna! :) Moja mama byłaby zachwycona tym niebieskim, skoro mówisz, że jest dobra jakościowo, to kurcze... nic tylko brać :)
    Pozdrawiam!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paletka, mam inną wersję kolorystyczną! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz jest dla mnie wielką motywacją do dalszego blogowania ♥
♥ Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, bo zawsze zaglądam i odwdzięczam się także komentarzem, gdy mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję ♥
♥ Twój komentarz = uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Pozdrawiam cieplutko ! ♥