21 kwi 2015

Top 5 żenad mody

Dziś przychodzę do was z ,,Top 5 żenad mody,,
Oczywiście z góry informuję że to co tu przedstawiam jest tylko  moim zdaniem i nie chcę w jakikolwiek sposób kogoś urazić :) 
Zaczynajmy 
Miejsce 1
Grube osoby w leginsach.

Miejsce 2
 Żenada Polaków na całym świecie! Skarpety z sandałami.
"Po czym poznać Polaka za granicą ? No oczywiście, że po skarpetach z sandałami."

Miejsce 3

Cała twarz w kolczykach [*]


Miejsce 4

Ubrania w panterkę


Miejsce 5

Buty z obcasem z przodu
I o to właśnie moja topka żenad modowych. 










23 komentarze:

  1. Świetna bluza ! Śliczna jesteś :) Panterka i te leginsy u grubszych osób , blee ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bys sie czula gdybys byla gruba i chodzila w leginsach ? bleee..

      Usuń
  2. Co do pierwszego miejsca, to mam przeciwne zdanie niż Ty, ponieważ takie osoby często maja problem z kupieniem tak dużych spodni, więc najprościej jest im wybrać legginsy :)
    Co do panterki tez sie nie zgadzam, bo wg mnie jest sliczna :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Widać że post napisała osoba w gimnazjum. Nie powinno byś "jesteś gruba więc to zenada jak masz leginsy". Drugie miejsce też jest "cebulackie". W stanach ludzie tak chodzą i nikt nie ma z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z przedmówczynią. Poza tym to trochę mało jak na ranking, mogłabyś uzasadnić swoje wybory

      Usuń
  4. ja panterki osobiście bardzo nie lubię, ale znam sporo osób, które potrafi ją zestawić w bardzo pięknych stylizacjach, więc jej nie wykluczam. ;) legginsy generalnie wyglądają kiepsko jeśli ktoś używa ich jako spodni, bo nie o to chodzi, powinno się do nich nosić dłuższą bluzę albo tunikę i wtedy na każdej figurze są okej. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. GRUBE osoby w leginsach? Wszystko jest dla ludzi, bez przesady, trochę nieładnie z Twojej strony pisać takie coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że osoby grubsze mają pewne problemy z założeniem innych spodni, np dżinsów, ponieważ takowe na nie nie pasują :/ A i z panterką nie do końca się zgodzę, ponieważ to całkiem ciekawy wzór. Oczywiście, niektórzy z nim przesadzają, ale inni wyglądają w nim spoko. PS Na zdjęciu z panterką znalazłam baleriny we wzór pasów zebry :P Z resztą się zgadzam ;)
    http://skrytobojczyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zgadzam się z tobą. Osoby grube nie wyglądają dobrze w jeansach, dlatego dużo z nich stawia na legginsy .
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. znam dużo otyłych osób, które potrafią w leginsach bardzo dobrze wyglądać. całkowicie się z tobą nie zgadzam. poza tym, mogłaś chociaż uzasadnić, dlaczego tak uważasz, bo wypisanie przykładów każdy potrafi :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Największą żenadą mody są buty pięć palców. I kaszkiety, tak, te dwie rzeczy są najgorsze ;) Co do legginsów, to nie są spodnie dlatego zawsze przeszkadzają mi w tej roli i u szczupłych, i u grubszych osób.
    http://urszulawil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie zgadzam się z tobą!
    na 1 miejscu "Grube osoby w legginsach"
    Uraziłaś w tym poście wiele osób.Właśnie otyli ludzie bardzo dobrze czują się w getrach czy w jeansach!
    Jeśli chcesz napisać post to pomyśl sobie pierwsze co chcesz w nim napisać

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam płaszczyk w panterkę i go uwielbiam! uważam, że jest mega oryginalny :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania - zawsze się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah bardzo fajny post! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic mi się tak bardziej nie podoba jak ubrania w panterkę :( dla mnie to obrzydliwe . :( ale to tylko moje zdanie . :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak sandały w skarpetkach to wiadomo, że Polak :D
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie kiedy ktoś nie przesadza z panterką to jest ok :). U mnie w szkole dzisiaj taka dosłownie gimbuska była cała w panterkę.. aż się chciało wymiotować*.. Świetny post!
    http://smileforcat.blogspot.com/
    * jeśli Cię uraziłam tym słowem czy coś to sorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do.miejsca 4 i 5 nic nie mam :) poza tym zgadzam się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz jest dla mnie wielką motywacją do dalszego blogowania ♥
♥ Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, bo zawsze zaglądam i odwdzięczam się także komentarzem, gdy mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję ♥
♥ Twój komentarz = uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Pozdrawiam cieplutko ! ♥