8 lut 2018

Pod lupą: MIYO - baza pod cienie


  • Firma: Miyo
  • Produkt:  Eyeshadow base Do - Baza pod cienie;
  • Pojemność: 7 g;
  • Przydatność do użytku po otwarciu12M;
  • Od producentaBaza pod cienie dzięki swej satynowej konsystencji oraz barwie w odcieniu nude idealnie wyrówna koloryt powieki, tworząc płótno do stworzenia niesamowitego dzieła. Wydobędzie z cieni pigment oraz przedłuży ich trwałość.
  • Skład: INGREDIENTS: TALC, ISOHEXADECANE, ISODODECANE, CERA MICROCRISTALLINA, VP/HEXADECENE COPOLYMER, MICA (AND) SILICA (AND) CI 77891, CI 77163, CI 77891, GLYCERYL STEARATE, HYDROGENATED POLYDECENE, NYLON-12, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPY
  • Dostępność: Można zamówić ją bezpośrednio ze strony producenta - kliknij tutaj
  • KolorOdkręcając produkt widzimy beżową konsystencję, jednak gdy zostaje nabrana na palec bądź pędzelek i zaaplikujemy ją na naszą powiekę kolor beżowy zanika i ujednolicając koloryt powieki. Dzięki temu koryguje  zaczerwienienia.
  • Konsystencja: Zbita, ale zarazem kremowa, typu wazelinowa, gdy zostaje nałożona zostawia bardzo gładki efekt.
  • Intensywność cieni po jej zastosowaniuPodbija pigmentacje cieni, nawet z najmniej intensywnego cienia zrobi magię. Cienie są jeszcze bardziej intensywne. Po nałożeniu cieni matowych, satynowych, bądź perłowych nie zmienia ich wykończenia. Przykładowe zdjęcie poniżej
  • Trwałość cieni po zastosowaniu bazy: Bazę testowałam od godziny 6:00 do godziny 18:00 czyli równe 12h. Cienie, których użyłam do testu również są z firmy MIYO, ale o nich w osobnym poście. Na 12-sto godzinny test uważam, że baza sprawdziła się genialnie! Cienie nie weszły w załamania, ani nie zrobiła się istna plama co większość baz mi oferowało. Zmywając powyższe swatche cienie bez bazy za jednym ruchem znikły, za to te z bazą musiałam się troszkę pomęczyć, żeby je dobrze zmyć. Krótko mówiąc bardzo polecam tę bazę, kosztuje nie wielką cenę a działa cuda.
    Do usłyszenia w kolejnej recenzji! 

14 komentarzy:

  1. Świetna recenzja, zachęciłaś mnie do zakupu tej bazy. Od długiego czasu szukam takiego efektu! Dzięki kochana
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 100% wypróbuje ją, mam nadzieję że i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać kolejnej recenzji,a co do bazy bardzo fajny produkt mam ją sama i polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow bardzo fajnie podbija kolor ta baza muszę wypróbować!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. To super, że za tak niskie pieniądze, możemy cieszyć się dobrym, jakościowo produktem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mega ochotę wypróbować tą bazę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się barwa tej bazy pod cienie a ja się zastanawiałam, dlaczego moje cienie brzydko się prezentują na mojej powiece, skoro nie używałam bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa baza, ale ja ogólnie ich nie stosuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra i przydatna recencja :-) Nigdy nie stosowałam bazy pod cienie, ale może czas to zmienić :-) ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta baza :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna recenzja, widać ta baza działa prawdziwe cuda :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna recenzja, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz jest dla mnie wielką motywacją do dalszego blogowania ♥
♥ Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, bo zawsze zaglądam i odwdzięczam się także komentarzem, gdy mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję ♥
♥ Twój komentarz = uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Pozdrawiam cieplutko ! ♥