9 lut 2018

Pod lupą: Longlasting Beauty Skin Foundation Miyo

  • Firma: Miyo
  • Produkt: Longlasting Beauty Skin Foundation - podkład
  • Pojemność: 30 ml;
  • Przydatność do użytku po otwarciu12M;
  • Od producenta: Naturalny efekt & promienna cera! Delikatny podkład nawilżający, kryjący niedoskonałości, gwarantujący długotrwały, perfekcyjny makijaż. Formuła z kwasem hialuronowym, kompleksem witamin A, C, E, panthenolu i alantoiny gwarantuje uczucie świeżości i komfortu, rozświetla i relaksuje skórę. Zawiera elastomery wygładzające powierzchnię naskórka i pochłaniające nadmiar sebum- efekt nieskazitelnej, matowej cery do 12h gwarantowany! Beztłuszczowy, nie zatyka porów.
  • SkładINGREDIENTS: AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, TITANIUM DIOXIDE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, GLYCERIN, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CERA ALBA, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, ZINC OXIDE, HEXYL LAURATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE
  • Dostępność: Można zamówić go bezpośrednio na stronie producenta - kliknij tutaj
  • Odcienie: 

    Posiadam 02 Shell
  • Konsystencja: Niespływająca, kremowa, ładnie rozprowadzająca się przy użyciu gąbeczki.
  • Skóra po nałożeniu podkładu: Daje naturalny efekt, nie oksyduje,nie odczuwalny na skórze, nie robi tak zwanego ciastka na twarzy. Zastyga na mat nie podkreślając suchych skórek. Krycie oceniam na lekkie, które można budować do średniego. Co najważniejsze nie podrażnia ani nie uczula.
  • Trwałość podkładu bez żadnej bazy: Podkład testowałam tak jak ostatnio bazę czyli od godziny 6 do godziny 18, równe 12h. Zmywając makijaż widziałam, starcie w okolicach noska, dla jasności mam cerę suchą  z przetłuszczającą się strefą T. Na wacikach był duży ślad po podkładzie, który nie wyparował w ciągu dnia tylko porządnie się utrzymał.  Podkład utrwaliłam pudrem transparentnym, o którym również będzie recenzja. Produkt utrzymał się w ciągu dnia bardzo dobrze, nie zrobił  z twarzy pomarańczki ani nie zrobił ciastka. Kończąc recenzję, podkład polecam jest idealny na co dzień. 

8 komentarzy:

  1. Lubie cienie do powiek pd Miyo jednak nie uzywalam jeszcze podkladow. Tez mam problemy ze skora w strefie T wiec mysle ze dla mnie ten produkt nie bylby najgorszy. :)-
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy dogadałby się z moją tłustą cerą, kolorki wydają się dosyć zróżnicowane, może kiedyś przetestuję, bo nadal szukam swojego ideału.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O chyba kupię mojej dziewczynie taki podkład.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna świetna recenzja. Wydaje się świetną marką ta firma! Na pewno wypróbuje coś od nich.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią ten podkład wypróbuje brzmi zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że daje naturalny kolor :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się idealnym kolorem dla mnie! Na pewno przetestuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna recenzja, chyba zostanę na dłużej, zaobserwowane,zapraszam do mnie: https://anja-ori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz jest dla mnie wielką motywacją do dalszego blogowania ♥
♥ Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, bo zawsze zaglądam i odwdzięczam się także komentarzem, gdy mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję ♥
♥ Twój komentarz = uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Pozdrawiam cieplutko ! ♥